We gaan er morgen een feest van maken!

Hallo iedereen,

Ik weet niet goed waar ik moet beginnen met deze blog. Ik ben zo ontzettend dankbaar en blij om te delen dat onze sponsorloop alle verwachtingen overtreft! We begonnen met een streefbedrag van € 1800,00 en dankzij jullie allemaal hebben we nu al € 5661,00 opgehaald! Dit is echt ongelooflijk en het laat zien hoe krachtig we samen zijn.

Enorme (media)aandacht

Verder heb ik nog meer goed nieuws: afgelopen zaterdag heb ik tijdens de sportmarkt op het Stadshart mijn verhaal mogen doen op het podium van BuentingSport en heel veel enthousiaste reacties gekregen. Daarnaast hebben zowel Amstelveenz als 1Amstelveen en zelfs NH Nieuws hele mooie en soms ook best wel heftige artikelen geschreven over mijn verhaal en natuurlijk over de sponsorloop. Dit betekent dat nog meer mensen over deze actie te weten zijn gekomen, en hopelijk motiveert dit nog meer mensen om mee te doen of te doneren.

Vooruitzichten voor de sponsorloop

De weersvoorspellingen voor morgen zijn misschien nog een beetje wisselend, maar we laten ons daar niet door tegenhouden en gaan er een fantastisch feest van maken! Ik hoop dat iedereen zijn eigen zon een beetje meeneemt, dan kan het alleen maar gezellig worden. Ik ben er in ieder geval klaar voor om te zorgen voor een dag vol energie en positieve vibes. Voor iedereen die zich al heeft aangemeld om mee te lopen: jullie zijn geweldig! En als je nog twijfelt: er is nog steeds tijd om je aan te melden en samen met ons een verschil te maken.

Dankjewel!

Nogmaals, heel erg bedankt aan iedereen die heeft bijgedragen. Elke bijdrage helpt ons om het belangrijke werk van de Hersenstichting te ondersteunen. Laten we samen blijven zorgen voor meer bewustzijn en steun voor iedereen die getroffen is door hersenaandoeningen.

Ik zie jullie allemaal morgen!

Maurits