Maurits Maessen

Run for your brain!

Sponsorloop voor de Hersenstichting

Hallo, ik ben Maurits! Ik ben bijna 18 jaar en heb al bijna mijn hele leven niet-aangeboren hersenletsel (NAH). Deze schade heb ik opgelopen door een hersenvliesontsteking toen ik 13 maanden oud was. Mijn ouders, zusje en ikzelf krijgen al jaren veel steun vanuit de Hersenstichting. Hun doel is hersenaandoeningen voorkomen, behandelen en mensen mee laten doen in de maatschappij. Daar ben ik ze heel dankbaar voor.

Ondanks de uitdagingen die ik dagelijks ondervind, ben ik met hulp in staat geweest om vorig jaar mijn middelbare school af te ronden. Nu volg ik een sportopleiding bij Sport&People en loop ik stage bij BuentingSport in Amstelveen. Een van mijn stage-opdrachten is het organiseren van een evenement.

Sponsorloop voor bewustwording en steun

Omdat ik mij realiseer dat veel mensen met hersenletsel niet meer kunnen wat ik kan en om iedereen bewust te maken van het feit dat hersenletsel ons allemaal kan overkomen, organiseer ik een sponsorloop. Hopelijk doen er veel mensen mee door te rennen of te wandelen en zich te laten sponsoren. Ik heb gekozen voor een sponsorloop omdat bewegen belangrijk is om je hersenen zo lang mogelijk gezond te houden.

Ons doel

Mijn streefbedrag heb ik om te beginnen op € 1.800,00 gezet omdat ik dit jaar 18 word, maar meer is natuurlijk altijd beter. Ik hoop dat we samen dit bedrag meerdere keren bij elkaar krijgen, want alles wat de Hersenstichting doet is super belangrijk. Vandaag voor mij, maar morgen misschien wel voor jou of iemand waar je (ook) van houdt.

Hoe kun je helpen?

Iedereen die niet mee kan lopen maar wel wil helpen met het ophalen van geld voor dit mooie doel, kan doneren via mijn actiepagina. Het geld komt rechtstreeks binnen bij de Hersenstichting en het eindbedrag zal ik officieel aan ze aanbieden.

Zakelijk sponsoren

Heb je een bedrijf en wil je zakelijk sponsoren? Voor het juiste bedrag, voeg ik je bedrijfslogo toe aan mijn actiepagina.

Evenement details

• Datum: Vrijdag 21 juni 2024
  • Afstand: 5 km
  • Looptijden: 10.00-11.00, 14.00-15.00 en/of 17.00-18.00
  • Afsluitingsborrel: Vanaf 18.30 uur bij BuentingSport, waar ik bekend zal maken welk bedrag we hebben opgehaald.

Deelname

• Inschrijfgeld: € 15,00 die je direct kan doneren aan de Hersenstichting via mijn actiepagina
  • Aanmelden: Stuur een mail naar mail@buenting.nl met je naam, telefoonnummer en de starttijd(en) die je kiest
  • Deel de actie: Met zoveel mogelijk familie, vrienden, collega's of buren en laat ze de actie rechtstreeks steunen op de actiepagina.

Doneren zonder deelname

• Scan de QR-code of druk op 'doneer nu' op deze pagina en doneer zodat er nog meer gedaan kan worden voor de meer dan 4 miljoen mensen in Nederland met een hersenaandoening. Ieder bedrag is welkom.

Namens de Hersenstichting en iedereen die hun steun zo hard nodig heeft: Dankjewel!

Maurits

Totaal opgehaald bedrag: € 6.750

24-06-2024

23-06-2024

22-06-2024

Prestaties

Totaal afgelegd 0 m (0%). Mijn doel afstand: 5 km.

HersenVrienden