Nog even de schouders eronder!

Hallo iedereen,

Ik heb weer fantastisch nieuws om met jullie te delen! Samen hebben we het oorspronkelijke streefbedrag van € 1.800,00 ruim overschreden. We zitten nu op een geweldige € 2.980,00! Dit is een enorme mijlpaal en ik ben iedereen die heeft bijgedragen enorm dankbaar.

Nog 8 dagen te gaan!

De sponsorloop is over 8 dagen en de voorbereidingen lopen op rolletjes. Het enthousiasme van iedereen is echt ongelooflijk mooi. We hebben nu een unieke kans om nog meer te bereiken en met jullie hulp kunnen we het streefbedrag misschien wel verdubbelen!

Samen kunnen we nog meer impact maken

Laten we deze laatste dagen nog even onze schouders eronder zetten en nog meer mensen bewust maken van dit belangrijke doel. Hoe meer geld we inzamelen, hoe meer de Hersenstichting kan doen om mensen met hersenaandoeningen te helpen.

Hoe kun je nog meer helpen?

• Blijf doneren: Als je nog niet hebt gedoneerd, is dit het perfecte moment. Elke bijdrage, hoe klein ook, maakt een groot verschil.
  • Deel de actie: Vertel je familie, vrienden, collega's en buren over de sponsorloop en moedig hen aan om te doneren. Gebruik je sociale media om de actie onder de aandacht te brengen.
  • Doe mee: Er is nog tijd om je in te schrijven voor de sponsorloop. Stuur een mail naar mail@buenting.nl met je naam, telefoonnummer en de starttijd(en) die je kiest. Het belooft een leuke en sportieve dag te worden!

Evenement details

• Datum: Vrijdag 21 juni 2024
  • Afstand: 5 km wandelen of rennen
  • Looptijden: 10.00-11.00, 14.00-15.00 en 17.00-18.00
  • Afsluitingsborrel: Vanaf 18.30 uur bij BuentingSport, waar ik bekend zal maken welk bedrag we hebben opgehaald.

Ik ben super dankbaar voor de steun die we tot nu toe hebben gekregen en ik weet zeker dat we samen nog meer kunnen bereiken. Laten we samen doorgaan: op gaan naar de dubbel!

Namens de Hersenstichting en iedereen die hun steun zo hard nodig heeft: Dankjewel!

Tot snel!

Maurits