Fred en Ruud gaan fietsen voor de hersenstichting

Wij fietsen voor de Hersenstichting. Help je mee?

Door ons werk zijn wij niet alleen al meer dan 25 jaar goede collega's maar zijn we ook goede fietsvrienden geworden. Helaas hebben wij beiden 'n fors hersenletsel opgelopen waardoor wij niet meer zijn wie wij waren en ook ons uitdagende werk niet meer kunnen uitoefenen.

Elke dag hebben wij te maken met de onzichtbare gevolgen van ons hersenletsel zoals sneller vermoeid en sneller geprikkeld, verminderde oriëntatie en slechter korte termijn geheugen.

Om aandacht te vragen voor hersenletsel en de gevolgen daarvan en geld op te halen voor onderzoek hebben wij in juni/juli 2024 'n fietstocht gepland naar het Zillertal (Oostenrijk). We starten op 26 juni in Nieuwveen en arriveren 7 juli in Stumm in het Zillertal.

Je kunt ons volgen via Polarsteps > Ruud en Fred op de fiets van Nieuwveen naar Stumm

Gezien onze beperkingen 'n uitdaging. Support onze uitdaging en doneer voor de hersenstichting!

Totaal opgehaald bedrag: € 5.395

11-07-2024