Aanstaande zaterdag de sportmarathon!

Goedeavond,
Ik hoop dat je een leuke eerste paasdag heb gehad.🐣
Om alle ongezonde paaseieren af te sporten kan je je nog opgeven voor de sportmarathon!!! 💪

De sportmarathon is op 6 april en wij hebben er ENORM veel zin in! Als je meedoet aan de sportmarathon krijg je het volgende:
- Certificaat
- Water
- Fruit
- Ontmoeting met de wethouder (om 13.45 uur voor de opening)
- Sportieve en leuke middag
Wil je dit niet missen?? Geef je op: vanavsportmarathon@gmail.com

We zijn inmiddels over het streefbedrag heen. Daar zijn we heel erg blij mee! Daarom willen we jullie enorm bedanken voor het doneren.🙏

Als je wilt doneren zullen we het heel erg waarderen. We willen zoveel mogelijk geld ophalen voor de hersenen stichting dus laten we ruim over het streefbedrag heen gaan!😊