De focus verlegd

Ik heb een grote familie waar ik heel blij mee ben. Ogenschijnlijk allemaal gezonde mensen, maar als ik de lijst met hersenaandoeningen erbij pak, scoor ik er meer dan 20 binnen mijn familie!  ADHD, Alzheimer, ALS, Autismespectrumstoornis ASS, Chronisch Vermoeidheids Syndroom, Clusterhoofdpijn, Delier, Dementie, Depressie, Dyslexie, Hersenschudding, Hoofdpijn, Migraine, Parkinson, Psychotische stoornis, PTSS, Slaapstoornis, TIA, Tinnitus, Trauma en stress gerelateerde stoornis. Dat zijn dan alleen de dingen die ik zo weet, dus het lijstje is niet compleet.

De aanleiding voor deze actie was de doos met zijden sjaals van de kunstenares, maar inmiddels is er iets veranderd. Veranderd in mij. Ik voer mijn actie ook voor mijn familie en vrienden. Voor onderzoek waar mijn kinderen nog baat bij kunnen hebben!! Of voor die vriendin met MS. En als ik bijvoorbeeld in een gesprek hoor over iemand met een zoon met ADHD, dan zeg ik: 'Ik voer mijn actie ook voor jou!!

Eigenlijk voer ik mijn actie voor iedereen❤️

Dus meld je aan, reserveer die sjaal en kom hem kleuren tijdens de gratis workshop op 23 en 24 augustus 🍀