Nijmeegse Vierdaagse

Wat een ervaring was het! Maanden getraind door aan mooie wandeltochten mee te doen en dan afgelopen week de “Walk of the World” lopen. Van Dinsdag tot en met Vrijdag iedere dag 40km lopen, 160km in totaal. De eerste twee dagen gingen helemaal prima, einde dag 3 toch blaren gelopen en dus naar de EHBO post. Dag 4 liep ik al snel extra blaren maar ook last van mijn scheenbenen. De laatste 15km was echt heel zwaar! Opgeven was voor mij geen optie dus door gestapt en met tranen de finish over! Bijzonder was het om al die mensen aan de kant te zien om de wandelaars iedere dag aan te moedigen, de organisatie van zo’n groot evenement en de velen vrijwilligers die iedere wandelaar verzorgde en aanmoedigde. Een persoonlijke dankjewel voor Jan en Miranda die ons de hele week tot in de puntjes hebben verzorgd, iedere dag ons gehaald en gebracht hebben, broodjes ei bakten in de vroege uurtjes en savond een heerlijke maaltijd voorschotelde waarna we nog een gezellig slaapmutje deden om de dag af te sluiten. Wij hebben een super mooi bedrag opgehaald voor de “Hersenstichting” waar ik persoonlijk echt wel een beetje emotioneel van word. Lieve lieve donateurs, onwijs bedankt!!!