Topdag!

Wauw ,wat een topdag!

De trainingen zijn in volle gang.

Er stond vandaag een training van 2 uur op het programma ,op 2 tempo's.

Samen met een goede vriend ging ik dat doen.

Omdat we nogal een eind uit elkaar wonen spreken we vaak af in het midden van het land als we samen willen trainen en lunchen.

We kennen de omgeving niet goed maar we lopen ,genieten van het mooie weer en kletsen lekker .

Ook even over de route ,als we nu rechts gaan en dan weer rechts dan komen we weer bij de afspreekplek.

En dat klopte ook maar we hadden door het kletsen niet door dat we zo'n eind van afspreekplek ( lees lunchplek ;-) ) waren.

We hadden 2 uur heerlijk getraind ,sporthorloge ging op stop ( ik hou van ronde getallen maar hoe toevallig is dit ! ) en dachten we gaan wandelend verder.

Het was toch verder terug dan we dachten ,optie met de bus terug, hmmm die gaat pas laat.

Eerst maar proberen te liften voordat we een taxi bellen.

Voor het eerst in ons leven stonden we met de duim omhoog, al gauw stopte er een lieve dame die ons terug heeft gebracht.

Weer bij de afspreekplek ,even opgefrist, lekker samen geluncht en gekeken waar we gaan overnachten met de marathon Eindhoven.

Hij loopt hem voor een snelle tijd en ik voor de hersenstichting! Ben zo dankbaar voor de donaties die al gedaan zijn ,voor onderzoeken zodat hersenaandoeningen nog beter te behandelen zijn!

Nog maar iets minder dan 4 maandjes ,de trainingen gaan lekker en zoveel zin in!

Liefs Colette