Mijlpaal!

• Zondag 9 juni, de Obbink run stond op het programma.

Om alvast te wennen aan massaliteit van een evenment ,lees veel mensen ,veel prikkels.
De start is op de hardloopbaan ,daarna 10 km hardlopen in het bos over onverharde wegen in het buiten gebied.
Het was een mooie zonnige dag dus zonnebril op,maar niet alleen voor de zon maar vooral voor de prikkels .
Na 1,5 jaar geen wedstrijden of mee te hebben gedaan aan evenementen was dit een mijlpaal!
Toch licht gespannen aan het onbijt, ben ik niks vergeten, tas 110x gecheckt ,korte termijn geheugen laat me soms nog in de steek.
Co hou toch op , die gezonde "wedstrijd" spanning is niet nodig ,je hebt alle spullen en het is een training.
Ik ging op de racefiets , 18 km daar naar toe fietsen was ik heel relaxed.
Mijn man Daniel die me kwam aanmoedigen had mijn hardloopoutfit mee in de auto.  Ik liep lekker , genoot van het mooie weer en kwam op een gegeven moment aan de klets met een meneer en liepen het zelfde tempo.

Bij de 2e waterpost, tevens laatste km’s ben ik alleen verder gegaan want ik liep net iets harder.
Onderweg stond mijn man Daniel mij aan te moedigen en vertelde me dat ik 2e lag! WoW!! 🤩
Dat zou een extra cadeautje zijn!

Yes,I did it! Heerlijk gelopen in mooie omgeving met de handrem er op, 10 km, 49:58 min en als 2e dame over de finish! 💪🏼
Heel erg genoten, het ging lekker en prikkelverwerking goed.
Dat laatste ben ik misschien nog wel het blijste mee! Zo fijn om even geen last te hebben van prikkels.

We trainen lekker door, nog 4 maand tot de marathon Eindhoven.
Ik kijk er naar uit!

Liefs Colette